Husk betong!

Denne!

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Husk betong!

  1. Hm. Jeg har akkurat begynt på en bok som heter «The concrete blonde» – håper ikke det er deg…😉

    • solfrid

      Nei – jeg er jo rødhåret. Til tider;)
      Michael Connelly har jeg aldri fått dreisen på – mulig jeg må prøve igjen? Det er noen år siden sist.

      Denne lå i skikkelig useriøse kommentarer. Hva kommer det av da?

  2. solfrid

    Nei, jeg komposterer dem;) *ond latter*

Legg igjen en kommentar

