Kveldskos

image

image

image

image

Men vina er god. Og jeg smugroeyker…

12 kommentarer

Filed under Dagliglivet i heimen

12 responses to “Kveldskos

  1. Bra det ikke bare er meg som har stygge dallblå (mors trønderutrrykk…) regntønner. Skål🙂

  2. Kirsten

    Jøjemej….sånn tønne har jeg også…
    Skål !

  3. Dyrka mark som nabo. Stille og rolig.

  4. Skogen som nabo her. Hagebesøket i dag bemerket at «her var det sannelig usjenert» – og det er godt🙂 Ingen glor på oss på terrassen…

  5. Villrose

    «Faager kveldssol smiiiiler» – skål!

  6. solfrid

    Var ikke rare utsikta der gitt. Og, det lukter jo bittelitt i fra komposten. Men, akkompagnert av frosken – SÅ mye kvekking en sen kveldstime? Må lese meg opp skjønner jeg. Eller pussa de tenna? Gurgling på høyt nivå.

Legg igjen en kommentar

