Forsvarets gamle melkespann

Veldig, veldig glad i dem begge.

Hvert år – samme dilemma, hva skal jeg plante i dem?

Dagens fangst:

Tre Plectranthus, varigerte, seks røde Petunia (I know!) og to Dichondra (grønnbladet). Ok. Det ble grønt, rødt og rødt. Petunia, Dichondra pluss frøplanter av Antirrhinum ‘Black Prince’. Tror det blir fint med rødt og grønt mot grått.

Plectranthusen skal jeg nok klare å finne plass til.

Forresten – fant igjen en kopp i dag. Nedgravd i et bed.  Rundt regnet 6 år i jorda. Pluss ei halv kokosnøtt. Det var i utgangspunktet en pallekarm – og jeg drikker jo kaffe. Helt opplagt at den havnet der. Men, kokosnøtta? Aner ikke.

10 kommentarer

Filed under Uncategorized

10 responses to “Forsvarets gamle melkespann

  1. Åååååh, – skulle gjerne hatt noen melkespann!🙂

  2. RandiF

    Hvordan planter du i melkespannet? Drenering?

    • solfrid

      Jeg har ikke boret hull i disse (får ikke lov;D) . Bruker isopor i biter i nesten halve spannet, det fungerer veldig bra. Ikke blir de så tunge av et heller.

  3. Mye som kan dukke opp i hagen. Jeg fant igjen den ene telefonen i et blomsterbed i vår da snøen smeltet… hadde vær borte hele vinteren…

  4. mia

    Naturen tar föunderliga vägar, lite av en nöt att knäcka det där..

  5. Her var det tips å få. Kjøpte to melkespann på auksjon i vinter. kostet så mye at jeg må ta vare på dem.

    Tenkte å bygge en melkekrakk til dem.

Legg igjen en kommentar

