Kan vel trøkke inn 5 til?

 

 

 

 

Lenke til info om ‘Ivory Hearts.

18 kommentarer

Filed under Uncategorized

18 responses to “Kan vel trøkke inn 5 til?

  1. peregrina eller cucullaria – det er peregrina, ikke sant? Og hvilken hosta? Som du skjønner er det de som traff meg mest.😉

  2. Edderkoppen din var sannelig søt =) Som den lekre tulipanen den studerer så grundig! Dicentra `Ivory Hearts`blomstrer her også, nydelig, ikke sant?
    Artig primula også! Men hva er den siste? Er det sedum av noe slag kanskje?
    Ønsker deg en herlig langhelg!

    • solfrid

      Det er kameleonkrabbeedderkopp (puh!).

      ‘Ivory Hearts’ er fantastisk, og nå ser jeg at ‘Bleeding Heart’ holder på å komme seg. Den var litt stusselig i begynnelsen.
      Den siste er en Sempervivum. Synes blomsten var så fin:D

  3. solfrid

    Alle er like fine! Navn kommer🙂

  4. solfrid

    smgj; er vel en krysning med peregrina som en av dem.

    Sakset> «It is a hybrid cross of D. peregrina (female parent) and D. eximia (male parent).» Så da vet vi det.

    Hostaen er det verre med. Men, den skal være fra jensen. Jeg har aldri påstått at jeg er et ordensmenneske He-he:D

  5. Mye fint du har tatt bilde av her. Primulaen heter ‘Franchesca’ bare så du vet det😉

  6. Jeg er ikke helt sikker på det, for jeg kjøpte min fra Langangen planteskole. Jeg har ikke sett den hos jensen, men det er jo mulig at han har hatt den også🙂

  7. solfrid

    Jeg kjøpte min fra Jensen i fjor🙂

  8. solfrid

    Her er Jensen sin; Jensen sin.

  9. Vel – hostaen er like flott uten navn. Bare litt vanskeligere å finne.😉

Legg igjen en kommentar

