De siste skal være de første

Og, hvis noen skulle tro at jeg dro et bibelsitat sånn helt uten videre er de i helt feil bed.

Her snakker vi jo løk, mann.  Bakker tok en spansk en og sendte meg sin flotte premie – sølvplastikkarmbånd. Det var nok fru Blomgren som stakk avgårde med 352000,- i premier.

Liljen ‘Sweet Rozy’ finner jeg kun hos berømte, bedrøvelige Bakker. Hva som dukker opp neste er ikke godt å si. Den som har lever får se. Frekt og freidig har jeg lånt bilde fra ovennevnte. De bomber jo elegant postkassen min ukentlig.

Tulipa ‘Sensual Touch’ (Bakker har prestrert å skrive et tulipannavn til på pakken; ‘Tulipa Princess’. De tilnæret like – men ikke helt. Time will show.

Hyasinter! ‘Gipsy Queen’! Her har jeg en lenke, bildene er såpass retusjerte at det er en gru. Realitet biter! Fargen er ypperlig der den skal stå.

Chionodoxa var bonusløker – hele 65 stykk (!), sammen med en aldeles praktfull vannpumpe i plastikk.  Takk! Impressed!



8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “De siste skal være de første

  1. Den liljen har gått meg hus forbi, Den var jo bærre lekker! Nei, du er ikke kjent for bibelsitater😉

  2. solfrid

    Den er veldig, veldig lekker. Har jo ‘Eloide’ etter deg, den er så fin som lovet på omtalen. Blir det noe av denne, skal du få en løk:)

    Men, Bakker må skjerpe seg – så mye dritt de sender ut, bokstavelig talt. Plastikk i lange baner. Planter og løk har jeg alltid vært fornøyd med:D

    God søndag! Her er det ribbe på planen. Nammers!

  3. Ja jeg prøver å finne fine liljer. Men det er så ofte de samme som går igjen gitt. Disse var jo griselekre!! Blir spennende å se.

    • solfrid

      Bakker = surprise, surprise. Neida, som skrevet tidligere, intet negativt om kvaliteten, men det kan være noe ulikt det som dukker opp ift det som står på pakken.

  4. Hei Solfrid!
    Gratulerer så mye med fantastisk flott plastikkvannpumpe, måtte den være til hygge og nytte🙂

    Flotte liljer forresten🙂
    Ønsker deg en fin søndagskveld.

    • solfrid

      Pumpa var helt ubeskrivelig, mannen gikk rett i dørken! Armbåndet kan man ikke matche – må nesten få ut et bilde snart.

      Takk – du også!

  5. Villrosre

    Hø-hø. Fruen klarte ikke å stå imot?

    Liljen er jo lekker den.
    Misunner deg den vannpumpa, gitt.
    Venter spent på bilde av det usannsynlig verdifulle armbåndet🙂 Står til hageantrekket, kanskje?

    • solfrid

      Evig nysgjerrig, alt for impulsiv, det meste ordner seg, ikke sant? Orker ikke bruke livet på å gå glipp av noe som helst!

Legg igjen en kommentar

