Det bobler over

av mine fantastiske innlegg i den store debatten om livet.

 

Galskapens gleder slår til med jevne mellomrom, men dette livet tar tid – så, be patient. Liljer, som skal merkes og markeres. Forrige import hadde blomstring første året, men de fleste forsvant i virus i år. OK, thats life – nye liljer på plass. Kulda har vært på besøk, i morgen MÅ jeg være fornuftig slik at dahliaknollene klarer seg en sesong til.

‘Phyllis Irene’

 

 

‘Bonnie Jean’

 

 

‘Tiny Todd’

 

 

‘Cupids Gift’

‘Pink Jazz’

 

‘St. Theresa’

 

Intet bilde på følgende; ‘St. Helena’ – ‘Heathers Promise’ – ‘Miss Congeniality’

 

Sol i morgen?

 

 

 

 

8 kommentarer

Filed under Dagliglivet i heimen, Hagen om dagen, Tull og tøys og fanteri

8 responses to “Det bobler over

  1. Det tar da noen dager før frosten slår i bakken, heldigvis. Jeg så at georginene var oppe den 15.oktober i fjor, så høsten er i rute i år også, ser det ut for.

  2. Så lekre liljer. Her har ikke frosten slått til enda, så jeg kan vente litt med å ta inn georginene.

    Ha en fin uke.

  3. Hajal

    Så mange flotte liljer!
    St. Theresa var majestetisk.
    Her har det bare vore såvidt rim i dei djupaste dumpene i hagen ei natt (natt til i går) – håpar at det held seg slik til over helga iallefall.

  4. solfrid

    Tåkevær og rått i dag. Men, det er eneste dagen jeg har mulighet til å være ute denne uken.

  5. Tove

    Kjempeflotte liljer. Jeg har fått mine i jorda nå, så det er bare å glede seg til neste sommer🙂

  6. ÅÅÅÅ, så lekre, det rykker i løkleggingsgenet.
    Jeg har i det minste lagt litt hos moderen i helga samt kjøpt et par poser tulipanløk til meg sjøl.
    (Miss Congeniality – var ikke det Sandra Bullock? Vi vet da hvordan hun ser ut, hehe)

  7. solfrid

    Sliter nå, merker jeg. Har flotte perioder med masse arbeidslyst, planter og graver og står i. Nå må jeg sparke meg selv i rompen for å komme meg ut, en snikende liten depresjon. Møkk. Men, i dag sparket jeg langt nok til å få inn alle dahliaknollene, tulipanene i jorda og ryddet litt rot.

  8. Lykke til med liljene!🙂

Legg igjen en kommentar

