Smoooooth

Har du slike dager? Da alt bare sklir? I går var en slik dag. Jeg var blid hele dagen, morsom hele dagen og, ikke minst; hyggelig hele dagen. Snill, medgjørlig  og som en stor sol.

Ærta bærta. I dag er jeg hes; minstemann har fått huden full. Ikke noe spesielt, bare generelt sur. Han, altså. Og, ettersom jeg brukte opp allle gode sider i går, er det smalhans på humøret resten av uken.

Zimtradedyrtmenfint:

Bare på grunn av navnet: Hermodactylus tuberosus. Litt sånn dinosauriskt navn.
Klarer man den da? Enkeiris. Jovel, men jeg er ikke av Märthaslekt og bryr meg ikke.

Colchicum autumnale Alboplenum – muggen og myk. Men, vi prøver.

Lilium ‘Triumphator’ – en av de orientalske!

Lilium ‘Miss Birma’

Lilium ‘Bergamo’

Lilium ‘Brasilia’

Lilium ‘Boogie Woogie’

Frittilaria raddeana

Muscari comosum plumosum

Narciss ‘Apricot Whirl’

Nå har jeg lånt bilder over alt – tusen takk!!

Måtte det bli fint til våren:)

7 kommentarer

Filed under Hagen om dagen, Tull og tøys og fanteri

7 responses to “Smoooooth

  1. Sender over en liten solstråletanke til deg jeg – og håper at humøret blir bedre.

  2. vivi

    Godt å høre at det er flere som kan ha en dårlig dag. Sånn er det med oss kvinner – det går opp og det går ned! Men det går over og kommer igjen :-)) sånn går nå daga’n.
    Flotte liljer – det gjør noe med oss vet du!!

  3. Takk for hjelpen til blomsteridenrifisering. Håper humøret er bedre!

  4. Tilbaketråkk: Liljer | OMKALFATRATET

Legg igjen en kommentar

