Jadda, jeg handler på Zimtrade

Har en award som venter, har et treff som skal fortelles om, men jeg konsentrerer meg om å dokumnetere mine løk før de går i jorden for høsten. Man kan trygt kalles glemsk.  Næmmen; der dukket den opp, jo!

Takker og bukker fra meg til New Dawn! Det følger en oppgave med denne tildelelsen; Skriv 7 ting om deg selv. Jaha. Man får vel kaste seg ut i det. Men, hva skriver man om seg selv da?

1. Jeg er snill. Helt sant, ikke jugekors engang.

2. Har fire og ikke tre barn. Det er det noen få som vet, har skrevet om det tidligere. Hva som har skjedd, er noe man ta over et glass vin – men, vi har innmari god kontakt, hun bor her på Gressvik med sine tre barn. Prinsessen, prinsen og mini:D

3. Har ikke sertifikat, men har planer om å gjøre det engang.

4. Elsker bøker og lider av kjøpenyebøkermani. OK, gamle bøker blir også med hjem. Klarer ikke å la vær, selv om jeg jobber på bibliotek.

5. Elsker å grave tungt, kjøre trillebår, gressklipping og løfting av tunge stein. Det vil si; fysisk arbeid er deilig.

6. Husarbeid er noe dritt og jeg hater det. Da mener jeg; hater det! Jeg er 45 og klarer fremdeles ikke å vaske til faste tidspunkt. Er gift med en som har det likedan – her ser det ut til tider.  Innredning er også noe jeg bryr meg fint lite om.  Hater slike besøk som bare stikker innom; det er aldri ryddig. Jeg kunne godt bodd i et fjøs til tider; jord, jord og atter jord.

7. Mørkeredd.

Det var meg. Awarden har gått verden rundt og har du ikke hatt den er den din! Det er så mange flotte mennesker der ute!

Skål!  (Glemte jeg å si at jeg elsker øl? Rødvin drikker jeg kun sent  når det evenuelt er slutt på resten og jeg er alkoholtørst.)

6 kommentarer

Filed under Dagliglivet i heimen, Tull og tøys og fanteri

6 responses to “Jadda, jeg handler på Zimtrade

  1. RandiF

    Og hva bestiller du fra Zimtrade…??🙂

  2. Kirsten

    «Husarbeid er noe dritt og jeg hater det. Da mener jeg; hater det! Jeg er 45 og klarer fremdeles ikke å vaske til faste tidspunkt. – her ser det ut til tider. Innredning er også noe jeg bryr meg fint lite om. Hater slike besøk som bare stikker innom; det er aldri ryddig. Jeg kunne godt bodd i et fjøs til tider; jord, jord og atter jord.»
    He he he…som jeg skulle ha sagt det sjøl🙂
    Stooor klem !

  3. rita

    Jeg er straks 48 og har heller ikke lært å vaske til faste tider. Hvorfor i herrens navn skal man det da? Vi hverken griser eller roter til faste tider så……men min kjære er flink, han vasker sikkert oftere enn jeg🙂

Legg igjen en kommentar

