Indian summer? Not!

Neida,  det skrives ikke jevnt og trutt.  Sofaen har ropt høyere enn det grønne gresset på ettermiddagen. Rett og slett på grunn av den j.. vinden. Regnet har gjort plenen om til slurpern.  Det skrikes hver gang jeg beveger meg ut på. Jeg er nå en gang ung, nei, tung og synes  det er i overkant å klage hver eneste gang jeg er der. Rett og slett uhøflig.  Kan det være så snill å slutte og regne nå?

I morgen får jeg jord, så  det skal graves ut nytt bed. Det skal ligge inntil veranda, og ikke opphøyes – ergo må de graves. Det liker jeg. Fysisk slit er deilig.  Plantene står i kø for komme i jorda. Fler bestillinger står i kø.

Neste helg er det Trondheim, togreise 0604 med Lene i Fredrikstad. Gøy! Det eneste som er surt; Ramme samme helg – dritt!

4 kommentarer

Filed under Hagen om dagen

4 responses to “Indian summer? Not!

  1. Award til deg i bloggen min🙂

  2. Du kan heller synes synd på meg som måtte jobbe og ikke kom meg verken hit eller dit. Pakke på vei til deg. Jeg har ikke glemt deg, er bare veeeeeeldig treeeeeeg. Og litt glemsk. Husker ikke hvilken du ville ha.

    • solfrid

      Så du ikke at vi vinke da toget dro forbi sånn ved ni-tiden? Både Lene og jeg? Det ble jo Kristiansand neste år, uten Sabeltann får vi håpe.

      Jada, jeg synes synd på deg!

      Pakke – spennende:D Ha ei fin uke, det er meldt sol i morgen. Ut i hagen!

Legg igjen en kommentar

