De myke hendene

Hadde jeg kunne sovet døgnet rundt, så ville jeg gjort det. De siste dagene har bestått av stå opp (et ork), jobbe (ikke fullt så ille), spise (best), sove (enda bedre enn best!). Utrolig så trøtt man er. I dag var det et ork å lage middag. Skylder på været. Grått, vått og klamt. Er man ikke flink til å drikke, drikke, drikke – tappes man for krefter. Svetter mye. Derfor var det omtenktsomt av Hagen på Hytta å sende meg parfyme. Neida, det var giveaway og jeg vant!  Så, på fredag lå det pakke i postkassa. Me like. Nå kommer jeg til å lukte god langt inn i neste århundre. Minst. Parfyme brukte jeg sist i 1992. Jada, så lenge siden. Intet avkom av meg skulle amme i parfymelukt. Dermed basta!  Ekstrem var på lukter (bare spør ungene mine, jeg lukter sjokoladetyver laang vei).  Eldre damer med pels og halve parfymeflaska er grusomt, kvalmende og hodepinetrigger.  De skal vel døyve lukta etter at pelsen har vært i opplag.

Men, dette er noe annet.  Fra venstre mot høyre:

Burberry edp – helt nydelig!

Armani Prive Eclat de Jasmin

Chanel no. 5

Hermessence Rose Ikebana

Chanel Christalle

Caron Nocturne

Nå skal jeg vel lukte godt! Tusen, tusen takk BÅ!!

Håndkremen er perfekt – trekker godt inn og lukter passe nøytralt.

Ja, så har jeg forlagt kamera og må bruker mobilbilder. Men, hvor i huleste har jeg lagt iXusen??

8 kommentarer

Filed under Dagliglivet i heimen

8 responses to “De myke hendene

  1. Den håndkremen er super!! Et must for oss hagegale.
    Så gøy at du vant!! Gratulerer.

  2. Haha, jeg sluttet også å bruke parfyme da jeg begynte med babyer og amming. Og så glemte jeg å begynne igjen …
    Nå er de blitt 10 og12 og jeg har omsider kjøpt meg to nye dufter🙂

  3. Så bra! Den håndkremen ønsker jeg meg også. Skjønner ikke helt parfymediller, men jeg liker jo også å lukte godt. Har 2 jeg sverger til for tiden, Calvin Klein «Truth» og Kenzo «Flower». Blir nok minst ti år til jeg går lei av dem, tenker jeg, hoho… Ellers har jeg begynt å tenke at jeg nå er så gammel at jeg kunne begynne å vurdere å bruke min mors klassiske parfyme: «Arpege» Men den tror jeg ikke fins lenger?

Legg igjen en kommentar

