Bare glad!

Jeg var nærmest hos Hagen på Hytta!

Har fått stoor pakke!

8 kommentarer

Filed under Dagliglivet i heimen, Tull og tøys og fanteri

8 responses to “Bare glad!

  1. rita

    Heldig-grisen. Den pakken så jammen spennende ut🙂 Iriser?

  2. solfrid

    Dagliljer, Rita, dagliljer. Beskrivelse kommer senere! *jumping!*

  3. Når jeg ser dette, føler jeg meg meg nesten «normal»😉

  4. Ojda, det var masse🙂 Så koselig!

  5. Solfrid: Jeg sender gjerne frø av min Verbascum, for jeg har rikelig =) Bare send meg en PM på hageforumet, så sender jeg med en gang!
    Koselig med pakke, og en sånn STOR en også =)

Legg igjen en kommentar

