Pakkelapp? Eller brevpost da….

Til meg? Jeg har ikke bestilt noe?

Løper på post i butikk – godt de har åpningstider som passer med mine tider.

‘On the house!’ sto der skrevet.  Gode Line😉

Hemerocallis ‘Sabine Baur’ – allerede funnet ut hvor den skal stå! Stilig farge!

Hemerocallis ‘Jamie Caroll’ – ah! Den skal få stå i samme bed. Lekker!

Hemerocallis ‘Blue Dude’.  Bare en ting å si; WOW!!

Hemerocallis ‘Bobby Martin’. Nå besvimte jeg. Fiiiin!

Hemerocallis ‘Rebecca Mary’- en spider. Har aldri hatt spidere – tusen, tusen takk! Limefarget munn, bare lekkert 8) Blomstret juli 2011.

Nå ble jeg helt satt ut. Glemte å si at røttene er store, faste og fine!

Bildene er lånt fra leverandøren av de fine, fine dagliljene. Importen min kommer om ikke så mange ukene. Tror Line fortjener en stor klem😉

11 kommentarer

Filed under Uncategorized

11 responses to “Pakkelapp? Eller brevpost da….

  1. mia

    jösses, rena julafton, eller har du födelsedag ? otroligt läckra allihop men den spiderliljan, vilken frestelse🙂

    • solfrid

      Julafte og fødselsdag på en gang.Nei, det er et megastort plaster fra Line. Bursdagen er i mai;)

      Ikke var såret såå stort da *flau*

  2. Nei, så mye fint du har fått der da. Heldig-grisen🙂

    • solfrid

      *jumping*

      Nå skal det merkes – gravøren – en Dremmel står klar. Intet skal være umerket. Jommen sa jeg smør – hvor lenge var Adam i Paradis? Jo, helt til skjærene dukket opp.

  3. Britt Åse

    Grattis 😀 Den spideren var da bare helt fantastisk!

  4. spiderdaglilje? Jøss, nå skjønner jeg at jeg ikke veit mye om dagliljer, den var superlekker rett og slett😀 Herlig med slike overraskelsespakker i posten da!

    • solfrid

      Nå skylder jeg deg fra i fjor – husker du alle dahliaknollene? De fleste lever i beste velgående:)

      Kanskje du får en overraskelse i posten;)

  5. lineoghagen

    😀 Vi får utveksle bilder neste sommer om de blomstrer! (og skjønner jeg må begynne å følge med på blogger igjen, treige meg)

    • solfrid

      *stor klem*

      Sporadisk kalles min blogglesing. Det har med overskudd, tid og lyst. Life is a rollercoaster er det en eller kjekking som synger. Så sant, så sant.

  6. Tilbaketråkk: På tide å dra frem gamle innlegg | OMKALFATRATET

Legg igjen en kommentar

