Bok(stavelig) talt!

Jeg leser mye. De fleste låner jeg. Men, jeg har et gen som ikke skjønner at nok er nok. Jeg må bare ha nye bøker.

Men, bøker er dyrt. Derfor kjøper jeg det meste på svensk – gjennom Capris.no.

Der har de det meste. Til en noe billigere penge. Nettopp kjøpt meg seks nye bøker til en pris av 854,-

I Norge koster en ny bok  fra 300,- og oppover. Så, noe penger har jeg spart;)

I England ble det 5 nye hagebøker, tre på brukthandel og to nye. Det var forresten vanskelig å finne en bokhandel. Klær, mat, klær, mat, negler, hud, klær, mat etc. Men, bøker? Nope. Men, jeg fant en til slutt.

En uke på jobb. Så – en uke med fri. Da er jeg ferdig med ferie for i år.

Legg igjen en kommentar

Filed under Tull og tøys og fanteri

Legg igjen en kommentar

