De tålmodige

Kun 3000 brikker.

Vet da søren hvor vi skal spise frokost i morgen.

7 kommentarer

Filed under Tull og tøys og fanteri

7 responses to “De tålmodige

  1. Carita

    ah. puslespill. minner meg om bardommen, men orket bare å holde på iallefall en halv time ad gangen.. ære være de som klarer lenge! de har tolmod🙂

    • solfrid

      Min eldste banket på plass brikkene – ville de ikke, så skulle de!
      Dette er mellomste og han elsker å sitte timesvis med pappa. Mor leser, det krever ikke samme tålmodighet;)

  2. Jeg hadde puslespilldilla i mange år i barndommen. Da mine egne barn etterhvert også begynte å like puslespill var jeg helt med. Vi har hatt mange okkuperte stuebord🙂

    Det er jo hyggelig for hele familien. Frokost kan dere spise ute nå som det er så fint vær!😉

    • solfrid

      Vi skal ut og kjøpe nytt bord i dag. De er ikke pent vær hele tiden;) Det var jo meldt så varmt i helgen, men jeg må kle på meg god for å sitte ute.

  3. Alles anfang ist schwer, er det noe som heter. Hadde det vært et stort, vakkert blomsterbilde, hadde jeg blitt med🙂
    Så koselig å se innleggene dine fra London🙂 Robinia er et nydelig tre! Jeg liker godt de podete på stamme som selges her, bladene risler så koselig i vinden. Men de er dyre…om man da ikke er så heldig å få dem på salg

    • solfrid

      De pusler Noahs ark, 2 pund på marked:)
      Robinia skal vel kunne klare seg her, selv med vintre som den vi hadde. Kuttet av grener og skal prøve meg på stiklinger. Ikke Robinia, men andre busker. Generelt bruker de busker mye mer, og det var godt å slippe å se Thujahekker hele tiden. Mye varigerte.

      Det var godt å komme hjem. Eldstemann var veldig sliten, han synes det skulle bli godt å være alene da han dro hjem i går.

  4. solfrid

    Mannen kjøpte hobbyplater og lagde puslespillbord på mobile bein.
    Men, andre ting går det ikke så fort med…..

Legg igjen en kommentar

