Mulighet for regelmessighet er absolutt til stede – NB! inneholder kun et hagerelatert bilde;D

Føler en smule; det skjer kun negative ting i livet mitt just nu. Det å fokusere på positive og mentalt oppbyggende hendelser og tanker er vanskelig.
Vi har mista vår eldste sønn. Han er ikke min biologiske, men han har vært en del av mitt liv siden jeg ble sammen med Stein. Dette preger og vil prege oss resten av livet. Vi prøver å leve, men det suger krefter ut av oss alle. Det dreier seg kun om å sove, spise, jobbe, gjøre lekser med guttene og trene. Livet springer forbi og jeg er ikke en del av det. Jo, jeg har jobbet hele tiden. Stein Olav døde 7 oktober og ble bisatt 15 oktober på Hamar. Han ble 31 år. Han var verdens beste storebror. Sondre, Syver og Sigurd var alle med i bisettelsen. Det tror jeg var et godt valg. Nå vil jeg legge alt dette bak meg og fokusere på å leve.

Løkene mine ligger nå der. Dog, noen kommer i jorda slik annenhver dag. Så, det går fremover. Høsten har inntatt hagen. Men, til våren begynner alt på nytt. Jeg gleder meg.Høst 018Denne gleder jeg meg ikke til! Bildet ble tatt denne uken. Mona skriver at de er laget av samme stoff som de sorte boksene i fly. Det tror jeg også.

Vi skal ha Østfoldtreff lørdag 14 november. Gi beskjed hvis du har lyst til å slenge deg med. Må ikke preke som oss.

15 kommentarer

Filed under Uncategorized

15 responses to “Mulighet for regelmessighet er absolutt til stede – NB! inneholder kun et hagerelatert bilde;D

  1. Å kjære vene, så grusomt. Aner ikke hva jeg skal si i en sådan stund…
    Stooor klemmm og masse varme tanker herved oversendt til deg!

  2. solfrid

    Takk. Det er grusomt og bare trist. Dog, det har skjedd og jeg er ikke av typen som klarer å holde dette utenom resten av livet mitt.

  3. Rita

    Jeg har tenkt på dere ofte de siste par ukene. Godt å se at du har overskudd til å blogge litt i alle fall.

    Forresten – bloggen din kommer ikke opp på blogg-lista mi – denne bloggen heller😦

  4. solfrid

    Merkelig. Jeg har ikke gjort noe mikk-makk med denne. Det må være min dårlige karma. Ha-ha! Overskuddet blir til mens jeg går. Eller jobber.

  5. Elsa

    Å kjære vene så vondt dette var å lese.
    Jeg vet ikke noe mer å si, sender deg en varm klem til trøst.

  6. Rita

    Rettelse: Nå dukka dette innlegget opp på lista mi. Det innlegget over her har ikke kommet enda. Er vel bare litt treghet i systemet da……

  7. så leit å høre at du har mistet en gutt. Varme tanker og en stoooor klem.

  8. Kondolerer så mykje, Solfrid, dette var veldig trist å lese. Håpar du får anledning til å passe litt på deg sjølv også midt oppi alt det andre.

  9. hildeG

    Klemmer til dere. Hadde jeg visst dette, hadde jeg reist til Hamar den dagen. Men det var kanskje bare for de nærmeste?
    Livet blir vel litt suspendert en stund etter noe slikt. Ta vare på hverandre.

  10. solfrid

    Takk for det, Hilde. Den var for alle, men ble avsluttet ved kisten. Vi går og venter på urnen, men det er venteliste på Gjøvik, der kremeringen skal foregå. Utrolig hva det er venteliste på.

  11. Stor klem herfra, Solfrid. Det med at «tiden leger alle sår», er bare noe tull folk strør rundt seg når de ikke vet hva de ellers skal si. Jeg har fulgt mange nok ut den døra, for å si det sånn.

    Merkelig hva man skal ha venteliste på, ja. Stell pent med hverandre.

  12. Å kjære vene, dette hadde jeg ikke fått med meg. Altfor forsinka klem fra meg.

  13. Takk, Berit. Nå har vel ikke jeg ikke vært så aktiv de siste månedene. Så, jeg får med meg veldig lite av det som skjer rundt omkring på bloggene. Må vel skjerp mæ!

Legg igjen en kommentar

